morsning

god morgon. vaknde tidigt idag, vid typ åtta... vet inte varför men jag hade väl sovit klart ;p
har varit ute på promenad med Milou och det var jätte skönt att komma ut. idag är det plugga som gäller inte direkt ngt jag ser fram emot men det måste göras. Mamma ska åka och köpa en skrivare så jag kan skriva ut "tävlings reglementet" som vi måste ha till grönt kort kursen men det är typ över hundra papper sdå det kommer ta ett tag. Jag skulle ha åkt på öppet hus i liljeholmen i onsdags men det blev för dåligt väder för att åka och då hade vi troligen hamnat i diket, så det var inte kul jag hade verkligen sett fram emot att åka! jävla snö fan.. men vi ska ringa till skolan och fråga om vi kan få komma dit bara en vanlig dag för att få se hur det ser ut och vilka som går där :) sen kollade jag på ett annat gymnasium i södertälje som jag oxå ska åka till. Nu ska jag göra en 'header' till familjens hemsida det blir jätte bra med power point ;) '
puss!

Milou idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0