I can do this !

Jag ska ta tag i det här och göra en förändring jag vet att jag är stark nog.
 Jag vet hur många som tror på mig och jag vet att jag kommer klara det!
 När proven kommer då jävlar ska jag fixa det och jag ska få den bokstaven som tar mig dit jag vill och jag vet att jag klarar det! Hela världen är på min sida och jag kämpar tills jag kommer fram, nu kan inget stoppa mig från att nå målet. Jag ska fram det bara är så och när jag kommer dit ska jag leva livet och vara den jag är och ingen ska få trampa på mig mer. Jag har styrkan i mig och en glöd som inte kommer slockna på ett bra tag! Det finns inga hinder nu vägen är fri det är bara att springa. Och det tänker jag göra, med eller utan hinder tänker jag springa och fixa det här, jag är starkare nu! Och jag fixar det här,
Jag vet det.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har hela världen på din sida och du kommer att klara allt!!! Du har en glöd och kämparvilja som få har, och det för dig dit du vill. Och jag finns med dig - hela vägen!!

Love you!!! <3

2010-02-01 @ 11:07:51
URL: http://www.krantztazzar.se
Postat av: Anonym

GO FOR IT GIRL !

2010-02-01 @ 21:23:56
Postat av: Pappa

Du kan allt du vill min Älskling! Jag älskar dig!

2010-02-07 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0